Koristne informacije
Kako si zagotovite nepozabne počitnice?
Prosimo vas, da naslednje nasvete in napotke pazljivo preberete, da ne bi zaradi napačnih pričakovanj ali pomanjkljivih informacij med vašim bivanjem prišlo do kakršnihkoli neprijetnosti.
Rezervacija
Zagotovo je najbolje, da nas obiščete neposredno v naši poslovalnici, kjer vam lahko svetujemo iz prve roke in odgovorimo na vsa vprašanja ter razrešimo morebitne dvome. Lahko nas pokličete in Oasisovi prodajni svetovalci vam bomo z veseljem pripravili ponudbo, vam svetovali in posredovali vse potrebne informacije. Našo ponudbo pa lahko najdete tudi na pooblaščenih prodajnih mestih širom Slovenije.
Rezervacija preko interneta: obiščite našo domačo spletno stran www.oasistours.si, kjer je zbrana vsa kataloška in akcijska ponudba. Kliknite zavihek »Ponudbe« in poiščite pravo kombinacijo zase. Na izbranem terminu kliknete gumb »Rezerviraj« ter sledite nadaljnjim navodilom. Vnašajte točne podatke, saj je rezervacija obvezujoča. Po končanem postopku boste prejeli informacijo o prejeti prijavi. Za potrditev rezervacije je potrebno vplačati 30 % vrednosti aranžmaja, preostali znesek se poravna najkasneje 14 dni pred odhodom. V primeru, da izbrana namestitev ni prosta, vam bomo ponudili primerno alternativo. Z vsemi potrebnimi in koristnimi informacijami vas bomo seznanili v obvestilu o odhodu, ki vam ga pošljemo na domači naslov ali na dogovorjen elektronski naslov najkasneje 3 dni pred odhodom.
Način plačila
Ob rezervaciji je potrebno vplačati 30 % vrednosti aranžmaja, ki potniku jamči udeležbo oz. prosto mesto na posameznem turističnem aranžmaju, pod pogoji, določenimi v Splošnih pogojih poslovanja in navodilih za turistične aranžmaje. Preostali znesek se poravna najkasneje 14 dni pred odhodom.
Sprememba rezervacije
Pri spremembi rezervacije se zaračuna strošek spremembe, ki znaša minimalno 20 € na prijavo oz. se rezervacija obravnava skladno s Splošnimi pogoji poslovanja.
Počitnice za najmlajše
Za vse malčke, ki še niso dopolnili dveh let, je namestitev brezplačna, prav tako otroci do 2. leta starosti koristijo brezplačen letalski prevoz, saj ne koristijo letalskega sedeža, ampak sedijo v naročju staršev.
Pomembno: V kolikor otrok na destinaciji dopolni dve leti, se obračuna 50 % letalske vozovnice.
Potovanje v nosečnosti
Vse bodoče mamice vljudno naprošamo, da pred rezervacijo pri nas preverijo pogoje letalskega prevoznika. Pri večini letalskih prevoznikov je mejnik 27. teden nosečnosti, do katerega lahko potujete brez dodatnega potrdila, vendar kljub temu posvet z zdravnikom ne bo odveč. Po 27. tednu nosečnosti za potovanje z letalom potrebujete ustrezno zdravniško potrdilo, ki mora biti izdano največ sedem dni pred datumom potovanja in s katerim zdravnik potrjuje, da potovanje vaši nosečnosti ne bo škodovalo. Letalski prevoznik si pridržuje pravico, da zavrne vkrcanje noseče potnice in v takšnem primeru ne prevzema nikakršne odgovornosti, potnica pa ni upravičena do povračila stroškov. Nosečnice bodo v naši prodajni enoti v podpis dobile poseben obrazec, katerega podpis je potreben za izvedbo rezervacije.
Zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini
V času letovanja priporočamo zavarovanje z asistenco CORIS. Vse podrobnosti o zavarovanju prejmete na naših prodajnih mestih ali na spletni strani www.coris.si.
Parkiranje na letališču
Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana: v kolikor boste ob predhodni najavi rezervacijo zunanjega parkirišča P2 uredili pri nas, je cena 8 dnevnega parkiranja 55€, cena 15-dnevnega parkiranja pa 85€.
Stranka prejme poseben voucher za parkiranje, na podlagi katerega dobi ob povratku na blagajni (ob predložitvi parkirne kartice) potrjen prosti izhod.
Zavarovanje riziko odpovedi
Ob rezervaciji aranžmaja imate možnost vplačati tudi zavarovanje odpovedi. Zavarovanje velja v primeru predčasne prekinitve potovanja, če nepričakovano ne morete na potovanje ali ga morate predčasno prekiniti zaradi enega izmed spodaj navedenih vzrokov:
- nenadne težke bolezni, težkih zdravstvenih posledic nezgode ali smrti (že obstoječe bolezni so zavarovane samo, če nenadoma postanejo akutne);
- nenadne bolezni, težjih zdravstvenih posledic nezgode ali smrti člana družine, ki ni skupaj z vami rezerviral potovanja, če je s tem nujno potrebna vaša prisotnost v domačem kraju;
- težjih zapletov pri nosečnosti;
- pomembne materialne škode na vaši lastnini v bivališču zaradi elementarnih nesreč (npr. požar) ali kaznivega dejanje tretje osebe, če je s tem nujno potrebna vaša prisotnost.
Zavarovalno kritje je potrebno skleniti na dan rezervacije in velja od dne sklenitve zavarovanja do dne začetka potovanja. Če zavarovanje sklenete kasneje, zavarovalno kritje velja za dogodke (z izjemo nezgod, smrtnih primerov in elementarnih nesreč), ki nastopijo po 10. dnevu od sklenitve zavarovanja. Dodatne podrobnosti so na voljo na prodajnih mestih naših poslovalnic.
Potni list in vizum
Naprošamo, da ste posebej pozorni na veljavnost potovalnega dokumenta, ki ga boste potrebovali za vstop in izstop iz države. Nekatere države za vstop na svoje ozemlje zahtevajo daljšo veljavnost osebnih dokumentov kot traja potovanje.
V kolikor je za vstop v katero od držav potreben vstopni vizum so pogoji in postopek za pridobitev le-tega navedeni v splošnih informacijah pri posamezni destinaciji. Potnike drugih narodnosti vljudno naprošamo, da pri pristojnem konzulatu posebej preverijo, katere potne dokumente morajo predložiti ob vstopu v državo. V določenih državah (Egipt in Tunizija) je potrebno izpolniti vstopni formular (v angleškem jeziku), kamor vpisujete podatke iz vašega potnega lista.
Obvestilo o odhodu
Da bodo vaše počitnice res brezskrbne, vam po poravnanem plačilu celotnega aranžmaja na elektronski naslov (najkasneje 3 dni pred odhodom) pošljemo obvestilo o odhodu, s katerim vas seznanimo, kdaj je zbor potnikov na letališču, hkrati pa vam podamo nekaj osnovnih in koristnih informacij o deželi, v kateri boste letovali. Opozarjamo, da je na letališče potrebno priti vsaj 2 uri pred odhodom letala. Za odhode v Tunizijo in na otok Djerba prejmete hotelski voucher in ostale dokumente pred odhodom po elektronski pošti (letalske karte v fizični obliki niso potrebne). Za odhode na ostale destinacije vam posredujemo potovalne dokumente odgovornega organizatorja. V primeru, da ste našo ponudbo rezervirali pri pooblaščeni agenciji obvestilo o odhodu prejmete pri njih.
Povratek: točen čas povratnega leta ter transferja na letališče bo naveden na informacijskih panojih ali v informacijskih mapah v hotelu vašega bivanja.
Prosimo vas, da naslednje nasvete in napotke pazljivo preberete, da ne bi zaradi napačnih pričakovanj ali pomanjkljivih informacij med vašim bivanjem prišlo do kakršnihkoli neprijetnosti.
Letalski prevoz
Letalski prevozi so v celoti v pristojnosti posameznega prevoznika. Upoštevajte, da iz tehničnih ali organizacijskih razlogov lahko pride do spremembe dneva in časa leta, vrste letala, letalskih linij in prog (npr. povezani leti, dodatna vmesna pristajanja, menjava letališča), zato za določene spremembe, ki nastajajo včasih kot posledica le-tega, ne moremo prevzeti odgovornosti. Potniki v taki situaciji za nastale spremembe ne morejo kriviti agencije in niso upravičeni do odškodnine s strani agencije. Kakršnokoli odškodnino morajo terjati pri letalskem prevozniku. Lahko se zgodi, da je odhod na destinacijo v poznih popoldanskih ali večernih urah, povratek pa zjutraj. Opozarjamo, da sta prvi in zadnji dan letovanja namenjena potovanju ter s tem povezanimi transporti, ne pa tudi ogledom in počitku.
Zamuda letov: iz različnih razlogov, kot so npr. obremenitve zračnega prostora, slabe vremenske razmere, stavke ipd., lahko pride do zamud, na katere organizator nima vpliva. Za dodatne stroške ali neizkoriščene storitve in drugo škodo, ki nastane zaradi zamude, agencija ne sprejema odgovornosti.
Sprememba letov: podatki, navedeni v katalogu, so zgolj informativne narave in se lahko po izdaji spremenijo, zaradi priprave kataloga več mesecev vnaprej. Prihod na letališče: upoštevajte, da morate biti pri čarterskih poletih na letališču 2 uri pred predvidenim odhodom letala. V primeru, da na letališče niste prispeli ob pravem času, agencija ne prevzema stroškov za zamujeni let in povračilo stroškov aranžmaja ni možno.
Letalske vozovnice (flight only): gostje, ki so rezervirali le letalsko vozovnico, morajo obvezno 24 ur pred odhodom letala pri predstavniku ali pri partnerski agenciji v kraju letovanja preveriti točen čas svojega odhoda. Pri nakupu le letalskih vozovnic transfer z in na letališče ni vključen v ceno.
Prtljaga: v prtljagi je izrecno prepovedano imeti predmete, s katerimi bi lahko ogrožali varnost letala ali potnikov. Prtljaga mora biti primerna za prevoz z letalom in ustrezno zaprta. Upoštevajte dovoljeno težo prtljage, ki je navedena na obvestilu o odhodu ter predpise o ročni prtljagi. Že ob rezervaciji opozorite na posebno prtljago, kot so npr. kolesa, jadralne deske, torbe za golf ipd. Za prevoz posebne prtljage je potrebna predhodna najava in se zahteva doplačilo, ki ga stranka poravna ob sklenitvi rezervacije. V primeru, da posebna prtljaga ni najavljena, si stranka prevoz in transfer uredi sama. Nujno potrebne predmete, kot so npr. zdravila, imejte obvezno v ročni prtljagi. V primeru poškodbe ali zakasnitve prtljage se nemudoma obrnite na predstavnika letalske družbe ali na letališko osebje (Lost&Found) in zahtevajte ustrezno potrdilo (Damage oz. Property Irregularity Report), ki vam bo hkrati posredovalo tudi kontaktne informacije prevoznika, katere vam bodo v pomoč pri urejanju situacije ob primeru poškodbe ali zakasnitve vaše prtljage. Organizator potovanja nima pristojnosti in ne prevzema odgovornosti za morebitno nastalo škodo.
Predstavništvo na letališču in na destinaciji
Predstavnika za odhode v Tunizijo in na otok Djerba na odhodnem letališču ni, vse potrebne dokumente prejmete pred začetkom potovanja, 2 uri pred odhodom pa vam je na voljo dežurna telefonska številka 040 430 460.
Predstavnik na destinaciji: predstavniki na letališču nimajo vstopa v carinski prostor, zato vas pričakajo na izstopu iz letališke stavbe. Na destinaciji bo slovensko, hrvaško ali srbsko govoreči predstavnik, ki vas bo na informativnem sestanku seznanil o možnostih fakultativnih izletov in vam podal ostale koristne informacije o deželi (prosimo upoštevajte, da predstavnik ne biva z gosti v hotelu). Prav tako vam bo, tekom bivanja na destinaciji, na voljo v primeru kakršnihkoli težav in nejasnosti.
Transferji
Na letališču vas pričakajo naši predstavniki ali sodelavci naše partnerske agencije in vas napotijo do vašega transferja. Pri prevozu manjšega števila potnikov pridejo v poštev tudi manjši avtobusi ali kombiji. Časi transferjev pri opisih hotelov so zgolj informativni, transfer je v posameznem primeru lahko krajši ali daljši (npr. zaradi cestnih in prometnih razmer ali prevoza do dodatnih hotelov).
Večino transferjev spremljajo predstavniki, ne pa vseh, za kar prosimo, imejte razumevanje. Zaradi prometne situacije transfer do določenih hotelov ali hotelskega vhoda ni vedno možen, zato je potrebno s prtljago prehoditi krajšo pot. Za prevoz večjih predmetov npr. koles, jadralnih desk, torb za golf ipd. je potrebna predhodna najava in doplačilo ob sklenitvi rezervacije.
Upoštevajte, da za svojo prtljago odgovarjate sami in se prepričajte, da je le-ta na vašem avtobusu. V primeru počitnikovanja gibalno ovirane osebe je na to potrebno opozoriti oz. najaviti ob rezervaciji aranžmaja, saj je v veliko primerih potreben poseben transfer.
Hotel
Kategorizacija: navedena kategorizacija hotelov je določena s strani nacionalnih turističnih združenj in se ravna izključno po njihovih nacionalnih kriterijih, še posebej po lokalnih danostih in ni identična z veljavnimi določbami oz. kriteriji kategorizacije pri nas. Dodatni simboli ocenjevanja so subjektivne ocene strank in predstavljajo le dodatno orientacijsko pomoč. Med objekti iste kategorizacije lahko pride do razlik kar je razvidno tudi iz cen aranžmajev.
Fotografije: objavljene v katalogu so simbolične narave, saj so katalogi pripravljeni več mesecev pred vašim počitnikovanjem, zato se lahko v nekaterih primerih zgodi, da pride do sprememb (adaptacija, dograditev, ipd.).
Prezasedenost objekta: v primeru, da stanje na kraju samem ne dopušča namestitve v naročenem objektu, lahko organizator namesti potnika v drug objekt enake ali višje kategorije z enako storitvijo. Trudimo se, da do takšnih neprijetnosti ne bi prihajalo. V kolikor kljub temu pride do spremembe in smo o prezasedenosti obveščeni pravočasno, vas o problematiki obvestimo še pred odhodom.
Sef: Hotel in agencija ne prevzemata odgovornosti za denar in dragocene predmete, ki jih pustite v sobi, zato svetujemo, da vse dragocenosti shranite v sef, ki vam je na voljo v večini hotelov, brezplačno ali za doplačilo.
Minibar: uporaba mini bara je po hotelih različna in skladna s hotelskim pravilnikom. Večinoma se uporaba mini bara, tudi po programu all inclusive, doplača. Ponekod se minibar napolni le ob prihodu ali šele na vašo zahtevo. Naprošamo, da se ravnate v skladu s hotelskim pravilnikom, beležite porabo minibara ter račun poravnate ob odhodu.
Koriščenje penzionskih storitev: penzionske storitve se pričnejo koristiti po prijavi v hotel v skladu s hotelskim urnikom in zaključijo ob odjavi iz hotela, ne glede na uro poleta. Ob poznem prihodu v hotel ali zgodnjem odhodu, hotelirji niso dolžni postreči večerje ali zajtrka izven obratovalnega časa. Točno vsebino ultra all inclusive in all inclusive storitev prejmete ob prihodu v hotel. Storitve zajete v ultra all inclusive in all inclusive ponudbo se razlikujejo glede na državo in kategorizacijo hotela. Prav tako je razlika v obsegu in kakovosti storitev možna tudi med hoteli iste kategorizacije, kar je lahko razvidno iz cene storitve aranžmaja. Pijača pri teh storitvah je večinoma postrežena v plastičnih kozarčkih. Ustekleničena pijača, sveže stisnjeni sokovi in določene uvožene pijače so za doplačilo. V kolikor koristite storitve, ki niso vključene v ponudbo storitve, je potrebno le-te poravnati v kraju samem.
Gradbena in vzdrževalna dela, hrup: hotele in turistične površine gradijo ali obnavljajo z namenom ponuditi svojim gostom čim večje udobje. Ker lahko delo traja tudi med turistično sezono, vas prosimo za potrpljenje, če občasno pride do kakršnegakoli oviranja, saj le-tega ne moremo vedno predvideti. Gradbena dela, na katera žal nimamo vpliva, so največkrat kratkoročna in pogosto izvajana brez predhodnega naznanila. V primeru, da prejmemo informacije o morebitnih tovrstnih delih, vas o tem obvestimo pred odhodom. V primeru, da je zaradi vzdrževalnih del hrup nevzdržen vas prosimo, da se obrnete na predstavnika, ki vam bo pomagal najti ustrezno rešitev. Hrup v hotelskem kompleksu lahko povzroča tudi animacija, glasba, nočno življenje v bližini kompleksa, klimatske naprave in agregati ter zračni promet. Vse to so lahko moteči elementi, običajni v turističnih krajih, katerim se ni mogoče izogniti.
Sobe
Če potnik ob rezervaciji ni doplačal sobe s posebnimi značilnostmi (pogled na morje, balkon, lega, ipd.), bo nastanjen v eni od standardnih sob. Vsekakor sprejemamo ob rezervaciji tudi vaše posebne želje, vendar še posebej opozarjamo, da je izpolnitev le-teh odvisna od hotelirja ter hotelskih razpoložljivosti na dan prihoda in zanje ne prevzemamo odgovornosti oz. je le-ta za organizatorja potovanja neobvezujoča.
Enoposteljne sobe so v številnih hotelih v omejenem številu, pri čemer velikost, opremljenost in lega niso vedno identične s standardno sobo.
Pri nastanitvi treh ali več oseb, v kolikor v opisu ni naveden drug tip sobe, gre največkrat za standardne dvoposteljne sobe z možnostjo enega ali dveh dodatnih ležišč, zaradi česar lahko pride do prostorske stiske in je kvaliteta namestitve za 3. in 4. osebo bistveno nižja. Dodatna ležišča ne ustrezajo vedno standardu normalne hotelske postelje (pogosto je to zložljiva postelja ali zofa) in so lahko krajša ali ožja.
V nekaterih hotelih lahko v primeru rezervacije 1/2+2 sobe hotelir zaradi prostorske stiske doda le eno dodatno ležišče, zato je drugi otrok brez lastnega ležišča. Tudi družinske sobe v večini razpolagajo z dvema osnovnima ležiščema in dvema dodatnima, ki nista enakovredni osnovnim.
Prijava in odjava
Po mednarodnih običajih in pogodbah s hotelirji se ob prihodu izmenjava sob in apartmajev vrši po 15. uri. Na dan odhoda je potrebno sobo zapustiti najkasneje do 10. ure, oz. v skladu z direktivami hotela, neglede na čas poleta. V kolikor želite sobo na dan odhoda obdržati dlje, vas prosimo, da se o tem dogovorite na recepciji dan pred odhodom ter poravnate ustrezna doplačila. V nekaterih hotelih je gostom na razpolago poseben prostor za shrambo prtljage do odhoda na letališče, sicer prtljago hranite v avli hotela.
Klimatske naprave
V hotelih so klimatske naprave običajno centralno vodene, obratujejo po potrebi oz. določitvi hotelskega menedžmenta. V nekaterih objektih klima deluje takrat, ko so zaprta vsa okna in vrata. Ponekod se klimatska naprava ob odhodu iz sobe ali ob odprtju vrat oz. okna avtomatsko izklopi. Obratovanje klimatskih naprav je včasih povezano s hrupom.
Voda
Obvezno je pitje ustekleničene vode, saj voda iz vodovoda ni pitna in je tudi močno klorirana. Izogibajte se pijači, ki vsebuje ledene kocke. Kupujte ustekleničeno vodo ter takšno naročajte tudi v barih in restavracijah. V nekaterih hotelih se kljub all inclusive ponudbi voda v plastenki doplača. Za osebno higieno je voda iz pipe ustrezna.
Prehrana
V večini hotelov je prilagojena mednarodnim okusom, ponujajo pa tudi svojo tipično hrano. Ob določenih urah lahko v barih in restavracijah pride do čakalnih vrst, čemur se predvsem v visoki sezoni žal ne gre izogniti. Upoštevajte, da telo potrebuje nekaj dni, da se privadi drugačni prehrani in podnebju. Spremenjene okoliščine in uživanje hladnih pijač lahko privedejo do želodčnih težav, ki pa niso nujno povezane s slabo kakovostjo živil in higienskimi pogoji. V hotelih, kjer se obroki nudijo v obliki bifeja (samopostrežno), ima lahko hrana včasih nižjo temperaturo.
Hišni red
Vsak hotelski objekt ima pravilnik, katerega je potrebno upoštevati. Prosimo upoštevajte, da imajo nekateri hoteli iz naše ponudbe predpisana pravila oblačenja. Predvsem v hotelih višje kategorizacije priporočamo toaleto za dame in dolge hlače za gospode. Prav tako pri večini hotelov ni dovoljeno v restavracije vstopati v mokrih oblačilih ali kopalkah.
Plaža
Razdalje do plaže, ki so navedene ob posameznih hotelih, so zgolj informativne in predstavljajo približno oceno ali zračno razdaljo, zato je hoja ali vožnja lahko daljša. Plaže pred hotelskimi sklopi so večinoma javna last, čiščenje plaže je zato v pristojnosti lokalne uprave, vendar si hotelirji sami prizadevajo vzdrževati red in čistočo (ležalniki, senčniki, bari ipd.). Podnebne razmere, veter in tokovi, lahko privedejo do naplavin npr. morske trave, meduz ipd. Zaradi tega lahko pride do omejitev ali sprememb pri kopanju ali uporabi plaže, na kar žal nimamo vpliva.
Ležalniki in senčniki
V opisih hotelov je navedeno, ali so na razpolago senčniki in ležalniki in ali je potrebno doplačilo. Upoštevajte, da zaradi prostorskih razlogov ni na razpolago toliko senčnikov in ležalnikov, kakršna je kapaciteta postelj, ampak so le v omejenem številu.
Hotelski bazeni
Iz higienskih razlogov je v vodo potrebno dodajati kemikalije. Iz tega razloga svetujemo, da se gostje z občutljivejšo kožo pred kopanjem v bazenu posvetujejo z svojim zdravnikom. V času čiščenja bazena in menjave vode le-tega ni mogoče uporabljati. Uporaba bazenov je dovoljena v obratovalnem času, na lastno odgovornost in ob upoštevanju pravil. Otroci so v bazenu lahko le ob spremstvu in nadzoru odrasle osebe. Nekateri hoteli bazene ogrevajo, čas ogrevanja in temperaturo vode pa določa hotelir.
Živali
Pojav mrčesa in manjših živalic je običajen pojav. V kolikor jih opazite v svoji sobi v času bivanja, vas prosimo, da o tem obvestite hotelsko osebje oz. predstavnika. Za nekatere dežele je značilno, da se domače živali, predvsem mačke in psi, gibljejo prosto. Še posebej se rade zadržujejo tam, kjer je veliko ljudi, v turističnih območjih, restavracijah odprtega tipa ipd. Te živali po navadi niso nevarne, so pa lahko včasih za koga moteče. Vzemite jih kot del vsakdanjika in kot še eno značilnost dežele, v kateri letujete. Domače živali v hotelih naše ponudbe niso dovoljene. Priporočamo, da si s seboj na letovanje vzamete sredstva proti mrčesu in električne vtičnice proti komarjem.
Napitnina
V večini držav, predstavljenih v katalogu, je napitnina način življenja in pričakuje jo vsak, ki ima opravka z vami (nenapisano pravilo). Posebej so napitnine pričakovane v arabskem svetu, saj so le-te pogosto pomemben del preživetja.
Posredovanje pomanjkljivosti
V kolikor med bivanjem pride do kakršnihkoli pomanjkljivosti ali nejasnosti, se nemudoma obrnite na predstavnika, saj le ti lahko veliko težav, v kolikor jih o tem obvestite, rešijo na kraju samem oz. se potrudijo, da vam ponudijo ustrezno pomoč.
Ob nastopu težav, ki jih v kraju samem ni mogoče rešiti, priporočamo, da zahtevate pisno potrditev (izjava gosta), ki jo izstavita predstavništvo in hotelir na za to predvidenem obrazcu. Če v danem trenutku ni predstavnika, se, prosimo, obrnite na hotelirja. Opozarjamo, da v kolikor pride do morebitnih pomanjkljivosti le-te, nemudoma sporočite, saj se, v kolikor bi bila lahko reklamacija rešena na kraju samem in o nepravilnostih potnik ni obvestil zgoraj navedenih oseb, šteje, da se je potnik strinjal s tako pomanjkljivo opravljeno storitvijo. Opustitev le-tega ne vpliva na vašo pravico do zahtevka, lahko pa bistveno vpliva na višino odškodnine, saj se sklepa, da ste za nastanek škode sokrivi.
Opozarjamo, da v večini držav predstavljenih v katalogu tehnični standard ni enak standardu, katerega ste vajeni doma. Popravila manjših pomanjkljivosti (klimatska naprava, kotliček…) tako lahko trajajo nekoliko dlje.
Spremembe rezervacij, odpoved in podaljševanje bivanja
V takšnih primerih vas prosimo, da se obrnite na naše predstavništvo. Če se v kraju samem odločite za menjavo hotela ali podaljšanje bivanja, se bo predstavništvo potrudilo, da vam to omogoči, vsekakor pa je vse odvisno od letalskih in hotelskih kapacitet. Upoštevajte, da lahko pride do znatnih stroškov (stroški transferja, stroški odpovedi v prvotno rezerviranem hotelu, doplačila za drug hotel, stroški sprememb ipd.).
Vse dodatne stroške je potrebno poravnati pri predstavništvu pred spremembo storitve oz. selitvijo. V kolikor na lastno željo predčasno prekinete bivanje in želite odpovedati preostanek dopusta, povrnitev neizkoriščenih dopustniških dni ni možna. Vaši neposredni dogovori s hotelirjem so za organizatorja neobvezujoči. Upoštevajte, da je sprememba rezervacije linijskih letov povezana z dodatnimi stroški.
Preverjanje kakovosti
Ker želimo, da bodo vsi naši potniki čim bolj zadovoljni z našim delom in storitvami, ki jih ponujamo, in so hkrati merilo naše uspešnosti, tudi sprotno preverjamo kakovost našega dela. Gostje lahko podate povratno informacijo o našem delu, organizaciji, kakovosti dela in ponudbah, ki jih skrbno pripravljamo za vas ter tako prispevate k še večji kakovosti in še boljšim storitvam.
Napake v katalogu in na spletni strani
Nenehno se trudimo, da so podane informacije, opisi in cene točne. Zaradi velikega obsega informacij se lahko zgodi, da pride do kakšne napake, za kar se vam iskreno opravičujemo. Takoj, ko napake odkrijemo, o tem obvestimo vse naše prodajne enote in partnerske agencije. Prav tako spremembe objavimo na domači spletni strani www.oasistours.si. Takoj, ko je sprememba objavljena na spletni strani, preneha veljavnost informacije v katalogu.
Organizacija počitnic
Oasis Turs d.o.o. nastopa kot organizator počitnic za destinaciji Tunizija in otok Djerba. Za ostale destinacije so odgovorni organizatorji druga turistična podjetja. Pri aranžmajih na destinacijah, kjer Oasis Turs d.o.o. ne nastopa kot odgovorni organizator, veljajo Splošni pogoji organizatorja.
Posebne opombe
- pri vsakem opisu hotela smo podali tudi naše mnenje in poudarili realno kategorizacijo hotela, ki se včasih nekoliko razlikuje od lokalne kategorizacije;
- vse informacije v katalogu so bile zbrane na osnovi informacij, pridobljenih do zaključka redakcije kataloga, to je do 1.12.2023;
- pridržujemo si pravico do sprememb opisov in manjših odstopanj, v kolikor pride do le-teh naknadno;
- pridržujemo si pravico do tiskarskih napak.
SPLOŠNI POGOJI agencije Oasis Turs d.o.o. ter KORISTNE INFORMACIJE so sestavni del pogodbe sklenjene med turistično agencijo Oasis Turs d.o.o. ter potnikom in so na voljo v naših poslovnih enotah, na domači spletni strani www.oasistours.si ter v sklopu kataloga in cenikov.
Uporabne povezave
Safari - nekaj nasvetov
- Za pot v Saharo je priporočljivo imeti udobno obutev in oblačila ter osebno kozmetiko.
- S seboj vzemite vodo in vlažilne ter papirnate robčke.
- Ne pozabite na kopalke, ker imajo v hotelu, kjer smo nameščeni, bazen.
- Ne pozabite fotoaparatov in kamer.
- Za slikanje zgodovinskih znamenitosti in muzejev je potrebno doplačati za karto za slikanje. Običajno je to nekje 2 TND.
- Denar zamenjajte dan pred odhodom na izlet, ker tako zgodaj zjutraj menjalnica še ni odprta. Denar boste lahko zamenjali tudi na poti, vendar šele v hotelu, kjer se namestimo zvečer.
- Zamenjajte velike bankovce v kovance, da boste vedno imeli pri sebi drobiž, ki ga boste potrebovali za dajanje napitnin.
- Napitnine niso obvezne, vendar pa jih domačini pričakujejo, če so dobro opravili delo. Običajno se dajejo vozniku avtobusa, vozniku jeepa, beduinskim vodičem kamel, kočijažem na vožnji po oazi, vodiču v živalskem vrtu, pri obisku berberske hiše.
- Proti doplačilu se lahko odpravite tudi na katerega od fakultativnih izletov.
- Pri jahanju kamel bodo tudi ovekovečili vašo avanturo s slikami, katere lahko na koncu kupite (približno. 4 TND – brez barantanja). Nakup slike ni obvezen.
- Na tridnevnem izletu v Saharo koristite polni penzion kar pomeni, da se pijača na poti plača posebej.
Slovenia Excellent
Spletni certifikat »Odlično srednje, malo ali mikro podjetje« oziroma »Excellent SME Slovenia« je priznanje za odlično poslovanje, ki ga Gospodarska zbornica Slovenije v sodelovanju z uveljavljeno bonitetno hišo Coface Slovenija izdaja najboljšim srednjim, malim in mikro podjetjem.
Poglavitni nameni izdaje spletnega certifikata so povečevanje transparentnosti trga, promocija dobrih srednjih, malih in mikro podjetij, promocija varnega poslovanja in promocija dobrih poslovnih običajev, kar so tudi smernice EU za spodbujanje malih in srednjih podjetij k večji poslovni odličnosti. Imetnik certifikata pridobi danes zelo potrebno kredibilnost pri poslovanju.
Plačilo na obroke
Želite nakupovati na obroke brez obresti? Izberite zanesljiv in ugoden način – NLB Plačilne kartice. Odslej lahko z NLB Plačilnimi karticami Mastercard, Visa in Karanta na prodajnih mestih, označenih z nalepko Nakupi na obroke, nakupujete na 2-12 obrokov in to brez obresti, dodatnih stroškov in dokumentacije. Na prodajnem mestu agencije Oasistours preprosto povejte, da bi radi plačali na obroke. Več informacij poiščite v najbližji NLB Poslovalnici, na www.nlb.si/obroki ali na prodajnem mestu. Ne velja za NLB Posojilni kartici MasterCard in Karanta ter NLB Poslovno kartico MasterCard. Nakupujete lahko na obroke (2-12 obrokov), minimalen znesek obroka je 70 €.
Poleg zgoraj navedenih plačilnih kartic lahko nakupujete tudi z Diners Club kartico (možnost plačila na daljavo). Nakupujete lahko na obroke (2-12 obrokov), minimalen znesek obroka je 70 €, zadnji obrok je potrebno poravnati v tekočem letu.